Baza komputerowa SPORT
Biblioteka Główna Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu


Baza komputerowa SPORT
Bibliografia zawartości polskich czasopism gromadzonych w BG AWF w Poznaniu.
Rejestruje prace opublikowane od 1971 roku do 2017 roku.


Zapytanie: WALAS B
Liczba odnalezionych rekordów: 8

Jeśli nie działa link, proszę zgłosić tutaj.

Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie
1/8
Autorzy: Olszewski M, Walas B.
Transfer wiedzy z uczelni do przedsiębiorstw turystycznych - identyfikacja barier i możliwości ich niwelowania
Folia Turistica 2016 (41) , 45-61 ; 1 tab., bibliogr. 42 poz.
p-ISSN: 0867-3888

Słowa kluczowe: ; ; ;
Adres url:

2/8
Autorzy: Olszewski-Strzyżowski J, Walas B.
Konsorcja produktywne jako przykład działań integracyjnych w turystyce
Turystyka i Rekreacja 2014 : 11 (2) , 35-44 ; 12 tab., bibliogr. 13 poz.
p-ISSN: 1895-3700

Słowa kluczowe: ; ; ; ;

3/8
Autorzy: Fedyk W, Sołtysiak M, Walas B.
Metody i narzędzia oceny skuteczności wdrażania strategii rozwoju turystyki oraz produktów turystycznych. Zróżnicowania regionalne i lokalne
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego 2014 (807 Ekonomiczne Problemy Turystyki nr 3(27)) , 127-146 ; 1 rys., 5 tab., bibliogr. 23 poz.
p-ISSN: 1644-0501
Indywidualny tytuł zeszytu: Krajowy i międzynarodowy rynek turystyczny

Słowa kluczowe: ; ; ; ; ;
Adres url:

4/8
Autorzy: Walas B, Olszewski J.
Diagnoza strategiczna budowy turystycznego konsorcjum produktowego w obszarze uzdrowisk, spa i wellness
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Turystyki i Ekologii w Suchej Beskidzkiej 2012 (2) , 5-18 ; 7 tab., bibliogr. 16 poz.
p-ISSN: 2084-8722
e-czasopismo

Słowa kluczowe: ; ; ; ; ; ;
Adres url:

5/8
Autorzy: Walas B.
Ocena wizerunku i standaryzacja regionalnego produktu turystycznego na potrzeby marketingu terytorialnego
Folia Turistica 2009 (21) , 221-231 ; 2 ryc., 6 tab., bibliogr. 17 poz.
p-ISSN: 0867-3888

Słowa kluczowe: ; ; ; ; ;
Adres url:

6/8
Autorzy: Walas B.
Założenia marketingowej strategii Polski w sektorze turystyki na lata 2008-2015
Nowe Problemy Turystyki 2009 (1) , 77-98 ; 1 rys., 11 tab., bibliogr. 21 poz.

Słowa kluczowe: ; ; ; ;

7/8
Autorzy: Walas B.
Strategie touroperatorów europejskich
Rynek Turystyczny 2000 (8) , 10-11 ; 3 tab
p-ISSN: 1230-2716

Słowa kluczowe: ; ; ;

8/8
Autorzy: Walas B.
Metodologiczne aspekty standaryzacji produktu turystycznego
Problemy Turystyki 1995 : 18 (1/2) , 5-14 ; 2 ryc. 4 tab. streszcz
p-ISSN: 0138-0478

Słowa kluczowe: ; ; ; ;

  Wyświetl ponownie stosując format:
Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna AWF w Poznaniu