Baza komputerowa SPORT
Biblioteka Główna Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu


Baza komputerowa SPORT
Bibliografia zawartości polskich czasopism gromadzonych w BG AWF w Poznaniu.
Rejestruje prace opublikowane od 1971 roku do 2017 roku.


Zapytanie: SIDORKIEWICZ M
Liczba odnalezionych rekordów: 21

Jeśli nie działa link, proszę zgłosić tutaj.

Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie
1/21
Autorzy: Mazurkiewicz A, Sidorkiewicz M, Tokarz-Kocik A.
Oferta hotelarska schronisk młodzieżowych w Polsce jako element produktu turystyki szkolnej. Ujęcie teoretyczno-empiryczne
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego 2017 (Ekonomiczne Problemy Turystyki nr 1(37)) , 49-59 ; 2 rys., 1 tab., bibliogr. 17 poz.
p-ISSN: 1644-0501

Słowa kluczowe: ; ; ;
Adres url:

2/21
Autorzy: Orfin K, Sidorkiewicz M.
Rola wizerunku krajowego produktu turystycznego w kreowaniu ruchu turystycznego. Studium przypadku na przykładzie Polski i Łotwy
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego 2016 (Ekonomiczne Problemy Turystyki nr 3(35)) , 301-311 ; 6 tab., bibliogr.14 poz.
p-ISSN: 1644-0501

Słowa kluczowe: ; ; ; ; ;
Adres url:

3/21
Autorzy: Kalinowska-Żeleźnik A, Sidorkiewicz M.
Event jako narzędzie marketingu terytorialnego na przykładzie działalności Gdańsk Convention Bureau
Zeszyty Naukowe Uczelni Vistula 2015 (40) , 59-69 ; bibliogr. 19 poz.
p-ISSN: 2353-2688
Marketing miejsc - teraźniejszość czy przyszłość?

Słowa kluczowe: ; ; ; ; ;
Adres url:

4/21
Autorzy: Orfin K, Sidorkiewicz M, Tokarz-Kocik A.
Human Resource Management in Chain Hotels on the Example of the Radisson Blu Hotel in Szczecin
Economic Problems of Tourism 2015 (3 (31)) , 287-301 ; 2 ryc., bibliogr. 9 poz.

Słowa kluczowe: ; ;
Adres url:

5/21
Autorzy: Sidorkiewicz M.
Promocja zawodu sommeliera na krajowym rynku pracy
Rozprawy Naukowe AWF we Wrocławiu 2015 (50) , 67-73 ; bibliogr. 12 poz.
p-ISSN: 0239-4375

Słowa kluczowe: ; ; ;
Adres url:

6/21
Autorzy: Grobelna A, Sidorkiewicz M, Tokarz-Kocik A.
Wybrane determinanty satysfakcji z pracy i efektywności pracowników w branży hotelarskiej
Folia Turistica 2015 (35) , 25-44 ; 3 ryc., 2 tab., bibliogr. 32 poz.
p-ISSN: 0867-3888

Słowa kluczowe: ; ; ; ;
Adres url:

7/21
Autorzy: Karapuda G, Sidorkiewicz M.
Kreowanie specjalnej oferty hotelarskiej w oparciu o segmentację klientów. Studium przypadku
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego 2014 (806 Ekonomiczne Problemy Turystyki nr 2(26)) , 81-93 ; 1 rys., bibliogr. 14 poz.
p-ISSN: 1644-0501
Indywidualny tytuł zeszytu: Podmioty gospodarki turystycznej a rynek turystyczny

Słowa kluczowe: ; ;
Adres url:

8/21
Autorzy: Sidorkiewicz M.
Sommelier jako nowa profesja w polskiej branży hotelarsko-gastronomicznej
Rozprawy Naukowe AWF we Wrocławiu 2014 (46) , 178-184 ; 3 ryc., bibliogr. 16 poz.
p-ISSN: 0239-4375

Słowa kluczowe: ; ; ;
Adres url:

9/21
Autorzy: Jodkowska L, Sidorkiewicz M.
Modernizacja i rozbudowa polskich oraz niemieckich obiektów hotelarskich ze środków unijnych
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego 2013 : 2 (783 Ekonomiczne Problemy Turystyki nr 2(22)) , 159-174 ; bibliogr. 20 poz.
p-ISSN: 1644-0501
Indywidualny tytuł zeszytu: Środki unijne w gospodarce turystycznej

Słowa kluczowe: ; ; ; ; ; ; ;
Adres url:

10/21
Autorzy: Sawińska A, Sidorkiewicz M.
Wybrane uwarunkowania funkcjonowania obiektów typu SPA na przykładzie hotelu Aquarius Spa
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego 2013 (785 Ekonomiczne Problemy Turystyki nr 4(24)) , 58-71 ; 2 tab., bibliogr. 13 poz.
p-ISSN: 1644-0501

Słowa kluczowe: ; ; ; ;
Adres url:

11/21
Autorzy: Sawińska A, Sidorkiewicz M.
Analiza oferty "biznesowo-zdrowotnej" w hotelach województwa zachodniopomorskiego
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego 2012 (704 Ekonomiczne Problemy Turystyki nr 3(19)) , 153-166 ; 2 rys., 2 tab., przyp. 19 poz.
p-ISSN: 1644-0501

Słowa kluczowe: ; ; ; ; ; ; ;

12/21
Autorzy: Kalinowska-Żeleźnik A, Sidorkiewicz M.
Identyfikacja usług wybranych produktów turystyki biznesowej. Ujęcie marketingowe
Ekonomiczne Problemy Usług. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego 2012 (96) , 283-295 ; 3 tab., przyp. 40 poz.
e-czasopismo

Słowa kluczowe: ; ; ; ;
Adres url:

13/21
Autorzy: Kalinowska-Żeleźnik A, Sidorkiewicz M.
Popyt na produkty turystyki biznesowej w aglomeracji trójmiejskiej w roku 2010 w świetle badań Gdańsk Convention Bureau
Ekonomiczne Problemy Usług. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego 2012 (84) , 559-670 ; 5 tab., przyp. 14 poz.
e-czasopismo

Słowa kluczowe: ; ; ;
Adres url:

14/21
Autorzy: Orfin K, Sidorkiewicz M.
Znaczenie platform zakupowych w kreowaniu popytu na usługi hotelarskie
Ekonomiczne Problemy Usług. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego 2012 (83) , 73-84 ; 1 rys., przyp. 18 poz.
e-czasopismo

Słowa kluczowe: ; ; ; ; ; ;
Adres url:

15/21
Autorzy: Jodkowska L, Sidorkiewicz M.
Wybrane zagadnienia klasyfkacji i kategoryzacji obiektów zakwaterowania zbiorowego w Polsce i Niemczech
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego 2011 (627 Ekonomiczne Problemy Turystyki nr 16) , 75-84 ; 2 tab., przyp. 14 poz.

Słowa kluczowe: ; ; ; ; ; ; ;
Adres url:

16/21
Autorzy: Kalinowska-Żeleźnik A, Sidorkiewicz M.
Meeting planning jako narzędzie wspomagające realizację imprez targowych
Zeszyty Naukowe / Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Informatyczna w Warszawie 2010 (24) , 35-53 ; bibliogr. 14 poz.
p-ISSN: 1509-3670 e-ISSN: 2084-5103
Seria: Turystyka biznesowa

Słowa kluczowe: ; ; ; ; ;

17/21
Autorzy: Kalinowska-Żeleźnik A, Sidorkiewicz M.
Meeting planning jako narzędzie wspomagające realizację produktów turystyki konferencyjnej
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego 2010 (568 Ekonomiczne Problemy Turystyki nr 13) , 9-20 ; przyp. 24 poz.

Słowa kluczowe: ; ; ; ; ;
Adres url:

18/21
Autorzy: Jodkowska L, Sidorkiewicz M.
Wybrane aspekty jakości w usługach turystycznych w Niemczech
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego 2010 (568 Ekonomiczne Problemy Turystyki nr 13) , 137-147 ; 1 tab., przyp. 18 poz.

Słowa kluczowe: ; ; ;
Adres url:

19/21
Autorzy: Sidorkiewicz M.
Oferta turystyczno-rekreacyjna jako element produktu turystyki konferencyjnej. Analiza przypadku
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego 2009 (567 Ekonomiczne Problemy Turystyki nr 12) , 313-323 ; 2 tab., przyp. 17 poz., summ.

Słowa kluczowe: ; ; ; ;

20/21
Autorzy: Sidorkiewicz M.
Wybrane podmioty odpowiedzialne za promocję i rozwój turystyki biznesowej w Polsce. Cele i zadania
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego 2009 (521 Ekonomiczne Problemy Turystyki nr 11) , 163-171 ; przyp. 13 poz.

Słowa kluczowe: ; ;

21/21
Autorzy: Sidorkiewicz M.
Znaczenie turystyki biznesowej w rozwoju regionalnym
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego 2008 (488 Ekonomiczne Problemy Turystyki nr 10) , 55-65 ; 1 tab., przyp. 16 poz

Słowa kluczowe: ; ;

  Wyświetl ponownie stosując format:
Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna AWF w Poznaniu