Baza komputerowa SPORT
Biblioteka Główna Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu


Baza komputerowa SPORT
Bibliografia zawartości polskich czasopism gromadzonych w BG AWF w Poznaniu.
Rejestruje prace opublikowane od 1971 roku do 2017 roku.


Zapytanie: KALINOWSKA-ŻELEŹNIK A
Liczba odnalezionych rekordów: 6

Jeśli nie działa link, proszę zgłosić tutaj.

Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie
1/6
Autorzy: Kalinowska-Żeleźnik A, Sidorkiewicz M.
Event jako narzędzie marketingu terytorialnego na przykładzie działalności Gdańsk Convention Bureau
Zeszyty Naukowe Uczelni Vistula 2015 (40) , 59-69 ; bibliogr. 19 poz.
p-ISSN: 2353-2688
Marketing miejsc - teraźniejszość czy przyszłość?

Słowa kluczowe: ; ; ; ; ;
Adres url:

2/6
Autorzy: Kalinowska-Żeleźnik A, Sidorkiewicz M.
Identyfikacja usług wybranych produktów turystyki biznesowej. Ujęcie marketingowe
Ekonomiczne Problemy Usług. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego 2012 (96) , 283-295 ; 3 tab., przyp. 40 poz.
e-czasopismo

Słowa kluczowe: ; ; ; ;
Adres url:

3/6
Autorzy: Kalinowska-Żeleźnik A, Sidorkiewicz M.
Popyt na produkty turystyki biznesowej w aglomeracji trójmiejskiej w roku 2010 w świetle badań Gdańsk Convention Bureau
Ekonomiczne Problemy Usług. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego 2012 (84) , 559-670 ; 5 tab., przyp. 14 poz.
e-czasopismo

Słowa kluczowe: ; ; ;
Adres url:

4/6
Autorzy: Kalinowska-Żeleźnik A.
Rozwój turystyki biznesowej - cel strategiczny w skali całego regionu (na przykładzie województwa śląskiego)
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego 2011 (626 Ekonomiczne Problemy Turystyki nr 15) , 65-71 ; przyp. 6 poz.

Słowa kluczowe: ; ; ;
Adres url:

5/6
Autorzy: Kalinowska-Żeleźnik A, Sidorkiewicz M.
Meeting planning jako narzędzie wspomagające realizację imprez targowych
Zeszyty Naukowe / Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Informatyczna w Warszawie 2010 (24) , 35-53 ; bibliogr. 14 poz.
p-ISSN: 1509-3670 e-ISSN: 2084-5103
Seria: Turystyka biznesowa

Słowa kluczowe: ; ; ; ; ;

6/6
Autorzy: Kalinowska-Żeleźnik A, Sidorkiewicz M.
Meeting planning jako narzędzie wspomagające realizację produktów turystyki konferencyjnej
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego 2010 (568 Ekonomiczne Problemy Turystyki nr 13) , 9-20 ; przyp. 24 poz.

Słowa kluczowe: ; ; ; ; ;
Adres url:

  Wyświetl ponownie stosując format:
Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna AWF w Poznaniu